Dziś mamy 25 kwietnia 2024, czwartek, imieniny obchodzą:

21 grudnia 2020

Szukasz sposobu na skuteczną reklamę? Zainteresuj się wyszukiwarką Google

Internet to narzędzie, bez którego trudno wyobrazić sobie współczesny marketing. Dzięki niemu# firmy mogą w stosunkowo krótkim czasie dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów. Sztuka polega jednak na tym, by robić to skutecznie.

Marketing w wyszukiwarkach sposobem na wyższą sprzedać?

Już dawno jasne stało się to, że większość ruchu internetowego generują wyszukiwarki. Zwłaszcza Google, które od dawna króluje na światowych rynkach. Jest narzędziem pozwalającym na błyskawiczne przeszukanie zasobów sieciowych w celu znalezienie tego, co Internautów interesuje najbardziej – informacji, produktów lub usług. Firmom daje natomiast możliwość wypromowania własnej działalności i zwiększenia zainteresowania dostępną ofertą.

Biorąc to wszystko pod uwagę, trudno znaleźć lepsze miejsce na reklamę niż wyszukiwarka. Oczywiście materiały promocyjne możemy publikować także na różnego rodzaju stronach internetowych i portalach społecznościowych, jednak to właśnie Google zazwyczaj pozwala do nich dotrzeć. A skoro potencjalni klienci tak wiele czasu spędzają w wyszukiwarce, dlaczego nie wykorzystać jej właśnie w celach reklamowych? Po stronie jej zalet należy zapisać przede wszystkim:

• szybkość dotarcia do odbiorców – także tych o sprecyzowanych wymaganiach,

powszechność,

• szerokie możliwości promocyjne –  linki organiczne, sponsorowane, treści reklamowe, Google Shopping etc.,

szansa na szybką reakcję w przypadku słabych wyników,

dostęp do rozbudowanych narzędzi analitycznych.

 

Jak reklamować się w wyszukiwarce Google? Z czego warto korzystać?

Sprawnie przeprowadzona akcja promocyjna zapewni zarówno efekty krótkoterminowe, jak i długoterminowe. Do tych pierwszych trzeba zaliczyć szybki napływ nowych użytkowników na stronie (np. w związku z nowym produktem lub usługą), natomiast do drugich znacznie lepszą widoczność w wyszukiwarce (wyższe pozycje dla wybranych fraz kluczowych). Obie sytuacje mogą być niezwykle korzystne dla samej firmy. Jest bowiem w stanie dotrzeć do świadomości większej liczby osób, które w przyszłości mogą stworzyć lojalną społeczność. W ten sposób buduje również wizerunek stabilnego, ciekawego podmiotu godnego zaufania.

Co najważniejsze, wyszukiwarka Google pozwala na realizację niezwykle zróżnicowanych strategii marketingowych, czym zajmują się profesjonalne agencje. Takie podmioty jak AFTERWEB skupiają się więc na konkretnych efektach i odbiorcach.

Doskonale widać to w przypadku sklepów internetowych, oferujących ściśle określony asortyment. Mechanizmy działania wyszukiwarki Google sprawiają, że tworzony przekaz trafia przede wszystkim do osób poszukujących wybranych produktów. W podobny sposób działają firmy usługowe oraz pozostałe przedsiębiorstwa walczące o lepszą widoczność w sieci.

Źródło: https://afterweb.pl/pozycjonowanie-stron/

Materiał Partnera- Artykuł Sponsorowany

Oceń artykuł: 0 0

Czytaj również

udostępnij na FB
0

Najważniejszy posiłek w ciągu dnia. Dlaczego warto jeść śniadanie?

Śniadanie to najważniejszy posiłek# w ciągu dnia. Dzięki niemu dostarczamy organizmowi węglowodany, które są źródłem energii.

(czytaj więcej)
0

Rocznica powstania w gettcie warszawskim. Heroiczna walka

Dzisiaj, 19 kwietnia przypada# 81. rocznica powstania w getcie warszawskim.

(czytaj więcej)
0

Zmień swoje dotychczasowe nawyki. Serce kocha sport

Systematyczna aktywność fizyczna jest podstawą# zdrowego stylu życia. Małymi krokami spróbuj zmienić swoje dotychczasowe nawyki.

(czytaj więcej)
0

Kwiecień plecień. Poranne opady śniegu zaskoczyły mieszkańców

W kcyńskiej gminie dziś rano #padał śnieg z deszczem i to dość intensywnie. Za oknem przez kilkanaście minut panowała iście zimowa aura.

(czytaj więcej)